Buhalterinės paslaugos Vilniuje

- Pirminių apskaitos dokumentų suvedimas į apskaitos registrus;

- Materialiojo ir nematerialiojo turto apskaitos tvarkymas ; 

- Materialiojo ir nematerialiojo turto padidėjimo, pardavimo, nurašymo ir kitų su turtu atliktų veiksmų registravimas; 

- Nusidėvėjimo apskaičiavimas ir registracija; 

- Uždirbamų pajamų ir patiriamų sąnaudų apskaita

Darbo užmokesčio ir su juo susijusių mokesčių apskaičiavimas, deklaravimas ir įtraukimas į apskaitos registrus; deklaracijų Valstybinio socialinio draudimo fondo valdybos teritoriniam skyriui teikimas;

- Įmonė atskaitingų asmenų ataskaitų tvarkymas (avansinės apyskaitos); 

- Mokesčių apskaita, deklaracijų Valstybinei mokesčių inspekcijai teikimas; 

- Ataskaitų Statistikos departamentui rengimas; 

- Mėnesinių, ketvirtinių ataskaitų paruošimas ir pateikimas Valstybinei mokesčių inspekcijai bei valstybinio socialinio draudimo fondo valdybai;

- Metinės finansinės atskaitomybės parengimas; 

- Mėnesinių ataskaitų užsakovo akcininkams (išlaidų suvestinė, tiekėjų ir klientų skolų likučių ataskaita, balansas, pelno (nuostolių) ataskaita, PVM ataskaita) parengimas ir pateikimas; 

- Dalyvavimas akcininkų susirinkimuose tvirtinant metines finansines ataskaitas.

 

 

UAB „Financia“ – tai buhalterinės apskaitos paslaugas teikianti kompanija, kuri jau spėjo užsitarnauti klientų pasitikėjimą. Didelė darbo patirtis užtikrina, kad kiekvienam klientui bus suteiktos profesionalios buhalterinės paslaugos, o prireikus visada galima kreiptis dėl konsultacijos. Ši buhalterinės apskaitos kompanija yra įsikūrusi Vilniuje, tačiau kai kurios įmonės siūlomos paslaugos tai pat gali būti teikiamos ir nuotoliniu būdu. Įmonė teikia itin platų paslaugų spektrą, todėl bendradarbiavimas su šia kompanija gali praversti ne vien tik verslininkams, bet taip pat ir fiziniams asmenims, kuriems reikalingos tam tikros buhalterinės paslaugos.

Kodėl įmonėms yra reikalingos buhalterinės paslaugos?

Netinkamas buhalterinės apskaitos tvarkymas yra viena svarbiausių priežasčių, kodėl įmonėms nepavyksta judėti į priekį. Netinkamai parengiami dokumentai gali pridaryti tikrai nemažai žalos, tad tuomet, jei nesate buhalterinės apskaitos specialistai, pasvarstykite apie darbų patikėjimą profesionalams, kurie pasirūpins, kad viskas būtų atliekama tinkamai. Buhalterinės apskaitos tvarkymas apima finansines operacijas, kurios yra susijusios su įmonės vykdoma veikla, įvairių ataskaitų rengimą, darbo užmokesčio skaičiavimą, ir t.t. Taip pat šios srities specialistai gali pasiūlyti profesionalias konsultacijas, kurios reikalingos tuomet, kai kyla tam tikrų neaiškumų. Tam tikrų darbų atlikimas (pavyzdžiui, darbo užmokesčio skaičiavimas) reikalauja ypatingo atidumo ir specifinių žinių. Kiekvienas įmonėje dirbantis asmuo tikisi, kad atlyginimas bus apskaičiuotas tinkamai, ir, žinoma, sumokėtas laiku, todėl buhalterinės apskaitos specialistai tuo pasirūpins už jus.

 

 

Buhalterinės apskaitos įmonė geriau už samdomą buhalterį

Šiandien vis rečiau nusprendžiama rinktis etatinį buhalterį – ne visada yra poreikis įdarbinti specialistą visu etatu, be to, tai kainuoja gana nepigiai. Jei nuspręsite buhalterinę apskaitą perleisti specialistams, kur kas palankesniu pasirinkimu bus šias paslaugas teikiančios bendrovės, nes tai jums kainuos gerokai pigiau. Vis dėlto, kaina nėra vienintelė priežastis, kodėl  vis dažniau atsisakoma rinktis samdomą buhalterį. Taip nutinka ir dėl to, kad buhalterinės apskaitos bendrovės paslaugas teikia nenutrūkstamai: samdomas buhalteris gali susirgti, pasiimti atostogų ar pan., todėl tam tikru laikotarpiu tenka išsiversti be šio specialisto paslaugų. Jei pasirenkama buhalterinės apskaitos paslaugas teikianti įmonė, įvairių nepatogumų galima išvengti – šias paslaugas teikiančioje kompanijoje įprastai dirba ne vienas asmuo, todėl buhalterinės paslaugos yra teikiamos be jokių pertraukų. Pasirinkus buhalterinės apskaitos paslaugas teikiančią kompaniją paslaugų kainos ilgą laiką išliks tokios pat, arba kils labai nežymiai, tačiau tuomet, jei nuspręstumėte samdyti etatinį buhalterį, tektų periodiškai kelti atlyginimą ar rūpintis kitomis motyvacijos priemonėmis.

 

 

Kodėl verta kreiptis į UAB „Financia“?

- Taupomas laikas: buhalterinės apskaitos darbus patikėję profesionalams galėsite sutaupyti tikrai nemažai laiko. Šioje įmonėje dirbantys specialistai nuolat seka buhalterinio pasaulio naujienas, todėl apskaita tvarkoma laikantis naujausių taisyklių;

- Taupomi pinigai: etatinio buhalterio samdymas įprastai pareikalauja tikrai nemažų išlaidų, tačiau ne visada yra būtina samdyti darbuotoją. Nusprendę kreiptis į UAB „Financia“ galėsite būti visiškai ramūs, kad šių paslaugų kaina nebus labai didelė – įmonė kiekvienam klientui gali pateikti patį palankiausią pasiūlymą;

-Išvengiama klaidų: buhalterinės apskaitos paslaugas teikianti kompanija rūpinasi, kad darbai būtų atliekami kruopščiai ir kokybiškai, todėl galima išvengti klaidų, atsirandančių dėl neatidumo ar dėl paprasčiausio nežinojimo;

- Patogus susisiekimas: įmonė yra įsikūrusi Vilniuje, tačiau įvairios buhalterinės apskaitos pasaugos tai pat gali būti teikiamos ir nuotoliniu būdu;

- Didelis teikiamų paslaugų spektras: UAB „Financia“ klientams gali pasiūlyti itin platų paslaugų spektrą, tad visai nesvarbu, kokios konkrečios paslaugos jus domina, – tikėtina, kad ši įmonė galės jums pagelbėti;

- Lankstumas: kiekvienam įmonės klientui gali būti pateiktas geriausiai poreikius atitinkantis pasiūlymas ir tinkamiausias bendradarbiavimo modelis.

Teikiamos buhalterinės paslaugos

UAB „Financia“ klientams siūlo įvairias paslaugas, kurios gali praversti ne tik verslininkams, bet taip pat ir fiziniams asmenims. Šuo metu yra siūlomos šios paslaugos:

  • - Pirminių apskaitos dokumentų suvedimas į apskaitos registrus;

  • - Materialiojo ir nematerialiojo turto apskaitos tvarkymas;

  • - Materialiojo ir nematerialiojo turto pokyčių registravimas (į specialistus gali tekti kreiptis tuomet, kai reikės registruoti turto padidėjimą, pardavimą, nurašymą, ir t.t.);

  • - Turto nusidėvėjimo apskaičiavimas ir registracija;

  • - Pajamų ir išlaidų apskaita;

  • - Darbo užmokesčio ir su juo susijusių mokesčių apskaičiavimas, deklaravimas, įtraukimas į apskaitos registrus;

  • - Deklaracijų Valstybinio socialinio draudimo fondo valdybos teritoriniam skyriui teikimas;

  • - Avansinių apyskaitų rengimas;

  • - Mokesčių apskaita ir teikimas Valstybinei mokesčių inspekcijai;

  • - Ataskaitų Statistikos departamentui rengimas;

  • - Įvairaus laikotarpio ataskaitų paruošimas ir pateikimas Valstybinei mokesčių inspekcijai bei valstybinio socialinio draudimo fondo valdybai;

  • - Mėnesinių ataskaitų užsakovo akcininkams (išlaidų suvestinė, tiekėjų ir klientų skolų likučių ataskaita, balansas, pelno/nuostolių ataskaita, PVM ataskaita) parengimas ir pateikimas;

  • - Dalyvavimas akcininkų susirinkimuose tvirtinant metines finansines ataskaitas;

  • - Banko pavedimų formavimas (prireikus taip pat siūlomas jų tvirtinimas). Gali būti teikiamas pilnas arba dalinis pavedimų ruošimas;

  • - Pardavimo sąskaitų faktūrų išrašymas pagal kliento pateiktus duomenis;

  • - Jei naudojatės tam tikra buhalterinės apskaitos programa, UAB „Financia“ taip pat gali pasiūlyti apskaitos tvarkymą naudojantis šia programa. Jei iki šiol buhalterinės apskaitos programomis dar nesinaudojote, UAB „Financia“ gali suteikti prisijungimą prie šios kompanijos buhalterinės apskaitos programos. Tai padės jums daug greičiau ir paprasčiau klientams išrašyti sąskaitas faktūras;

  • - Konsultavimas įmonių valdymo ir akcinio kapitalo formavimo, darbuotojų užmokesčio, pridėtinės vertės mokesčių ir kitais buhalteriniais klausimais.

 

 

Nuo ko priklauso buhalterinių paslaugų kaina?

Renkantis buhalterinės apskaitos įmonę gana dažnai svarbiausiu kriterijumi tampa tai, kokie yra teikiamų paslaugų įkainiai. Nustatyti  kainas, kurios būtų taikomos visoms paslaugoms,  yra tiesiog neįmanoma, nes skiriasi atliekamų darbų sudėtingumas bei trukmė. Būtent dėl šios priežasties UAB „Financia“ siūlo kelis kainos skaičiavimo būdus:

  • - Pastovus sutartinis mokestis, mokamas kas mėnesį. Susitarę dėl kiekvieną mėnesį atliekamų darbų ir jų apimties, mokėsite fiksuotą mokestį, kuris pasikeis tik tuomet, jei smarkiai išaugs reikalingų paslaugų apimtis;

  • - Paslaugų kaina gali būti skaičiuojama kiekvieną mėnesį pagal pateiktą dokumentų kiekį ir tuo metu įmonėje dirbančių darbuotojų kiekį. Toks sprendimas palankus tuomet, jei iš anksto gana sunku numatyti, koks bus pateikiamų dokumentų kiekis, arba tada, kai smarkiai keičiasi įmonėje dirbančių asmenų skaičius;

  • - Valandinis mokestis: paslaugų kaina skaičiuojama pagal tai, kiek specialistai užtruko tvarkant buhalterinę apskaitą. Šis pasirinkimas labiausiai tinka tada, jei buhalterinės paslaugos praverčia gana retai, ir nėra svarbos kas mėnesį mokėti fiksuoto dydžio mokestį;

  • - Jei į specialistus kreipiamasi tik dėl konsultacijos (buhalterinės apskaitos, finansų, mokesčių klausimais), nesudarant buhalterinių paslaugų sutarties, taikomas 30 € valandinis mokestis. Konsultacija gali būti teikiama ne vien tik įmonių savininkams, bet taip pat ir fiziniams asmenims

Kreipdamiesi į UAB „Financia“ galite būti užtikrinti, kad bus pateiktas toks paslaugų pasiūlymas, kuris geriausiai pateisintų jūsų poreikius. Nesvarbu, ar norėsite tik pasikonsultuoti, ar nuspręsite sudaryti buhalterinių paslaugų sutartį, bet kuriuo atveju galite būti užtikrinti, kad jums bus suteiktos tikrai kokybiškos buhalterinės paslaugos, kurių kaina nebus pernelyg didelė. Taupykite savo laiką ir pinigus – UAB „Financia“ specialistai visada pasirengę jums padėti!